Etiketter

måndag 10 juni 2013

Reflektion bild

1. Vi har haft filmtema i 8an och då tyckte jag att jag var ganska flitig och gjorde mitt jobb. 
Bildanalysprovet gick dåligt , jag hade inte pluggat när vi väl hade det, sen fick jag göra omprov och då gick det bättre.

2. Jag har lärt mig att jag ska plugga i god tid och inte göra mer omprov , Det är mitt mål.
   Jag ska lära mig om mer teori och inte vara lat och tänka på det roliga.


3. Jag tycker ändå att jag koncentrerar mig bra på bildlektionen , jag stör inte någon enligt mig.
Det jag måste öva på är att plugga till prov och lära mig mer på teoridelen.

4. Jag vill ha högre betyg i bild för jag tror att det är ett ämne som jag kan få bättre betyg i , och bli bra på det. Men nästa termin ska det ju handla mycket om teori som jag inte gillar jättemycket , men jag får koncentrera mig riktigt mycket och plugga mycket hemma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar