Etiketter

onsdag 10 oktober 2012

Utvärdering Idrott

Jag tycker inte att jag har uppnått så mycket som jag skulle , det blev inte att springa 4 gånger i veckan på slutet så det blev lite slarvit där.
Jag hade ju ingen speciell tid som jag ville uppnå utan ville bara få en bättre tid och få bättre kondition . Jag skulle ju också gå på zumba 2 gånger i veckan med Nanjot och det har vi faktiskt gjort och vi tänker fortsätta med det.
Jag tror jag har varit lite slö och kunde pressat mig själv lite mer, Mitt mål var ju att springa hela rundan utan att stanna , men det lyckades jag inte med.
Sista gången sprang jag på 21 minuter och den tyckte jag var dåligt. Första gången jag sprang var på 20,5 minuter  så jag har inte sprungit snabbare iallafall.

Min dagbok tycker jag har gått bra att skriva och  är rätt nöjd med att jag satte igång i tid och att det blev en bra början.
Jag kunde ju skriva mer utförligare men jag är nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar