Etiketter

måndag 10 september 2012

Ut På Landet

Min plan är att springa 4 gånger i veckan och 2,5 km per gång & gå på zumba 2 gånger i veckan.
Jag sprang idag hemifrån (villebrådsvägen) till en liten bro ute på landet & tillbaka igen förbi nöbbelövskyrka och hem igen.
Det var 2,5 km och tog 20,5 minuter , Jag sprang hela vägen dit utan att stanna men på vägen hem började jag bli väldigt trött och fick ont i magen. Då stannade jag 2 gånger där jag gick istället.
Jag springer ganska långsamt och försöker att hålla igång längre.

Mitt mål: Målet är att jag ska kunna springa utan att stanna någon gång.


DatumTräningsformDistansTid
10/9löpning2,520,5 min

1 kommentar:

  1. Soniya,, bra jobbat med både runda, mål och metod!
    Bra att du också kommit igång med din dagbok, ska bli kul att följa din ambitiösa träning! /ylva

    SvaraRadera