Etiketter

fredag 2 september 2011

självportträtt

hej!
Jag heter Soniya och jag är 13 år.Jag fyller år 23 december och går i klass 7b.
Min mamma heter Monique och min pappa heter Henrik.
Jag har också en stora syster som heter Julia.Mina intressen är att spela tennis och vara med kompisar.
Mina favorit ämne i skolan är musik,bild , hemkundskap.
Jag har en kanin som heter Alex.
Jag är adopterad från indien , jag var 6år när jag kom till sverige.
Jag älskar kläder och att få nya saker , Jag älskar också godis såklart.
Hatar att vara sjuk och att ha ont , och att vara kall.
I sommaras så åkte vi till en ö som heter Förh som ligger i Tyskland.
Vi åker dit varje sommar och ibland nån gång till på året.

1 kommentar:

  1. Intressant! Varför åker ni ofta till Föhr? Har ni någon anknytning dit?

    Börja inte på ny rad varje gång du börjar på ny mening. För ihop t ex allt om din familj i ett stycke och allt om intressen i ett annat stycke.

    Slarva inte med stor bokstav; Indien, Sverige
    ....Indien. Jag..
    ....saker. Jag...

    ..Jag hatar att vara sjuk, att ha ont och att vara kall.

    Se upp med särskrivning av sammansatta ord:
    ...storasyster...
    ...favoritämnen...

    SvaraRadera